Tuesday, March 22, 2011

Birthday Cake for Darren


Ini pesenan Phebe lagii...
(satu2nya customer yang panggil aku "teteh"  :D)
Kalo taun lalu pesen RVC tier dg Thomas nya,
taun ini teteup pesen kuenya tier lagi...
masih RVC juga tapi di combine dg Double choco ganache
Topper nya ganti Pooh & friends :)

Ya jadinya kayak giniii...


Kalo RVC nya udah pasti Phebe doyan banget.
Gimana dg double choco ganache nya?
Phebe sms :

​Teeehhhh..
Double cokladnya mantaaaabbb <3<3
TengQ yaa

Hihihi.... betul kaaann, dia panggil aku teteh :D
Thank u ya say...
Rela deh dipanggil teteh asal tiap taun pesen kue lagi yaaa, LOL


For order, please click here
thanks

Photobucket 


No comments: